Veel gestelde vragen:
Waarom zijn de verzendkosten bij kattenbakvulling anders?
Onze standaard verzendkosten zijn € 6.95 voor bestellingen onder de € 50
Daarboven betaald u geen verzend kosten, al is er wel een uitzondering.
Kattenbakvulling heeft een behoorlijk gewicht om te versturen, en daarom zijn we genoodzaakt om verzendkosten te rekenen. Tot 30kg is het €6.95, boven de 30kg wordt dit € 11.95
Hoe werkt retourneren?
Niet tevreden met uw bestelling?
Dat kan natuurlijk!
Geen probleem, u kunt uw bestelling in de originele verpakking weer naar ons retour sturen.
De kosten voor het retour sturen zijn wel voor uw rekening.
Wij kunnen uw retour alleen in behandeling nemen als u uw retour per mail aan ons heeft aangemeld. U kunt ons mailen naar info@beestachtiggoed.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Geef in de mail aan welke producten u retour stuurt en ook de reden waarom.
Tevens of u uw geld terug wenst, of een ander product zou willen.
Nadat wij uw retour hebben ontvangen, controleren wij de staat van het product en bij goedkeuring zullen wij uw geld terug storten (binnen 5 werkdagen) of een ander product op sturen.
Hoe verzend Beestachtiggoed.nl?
Wij verzenden vast met GLS.
Deze partij brengt van maandag tot en met vrijdag pakketten bij de klant. Zij komen NIET op zaterdag of zondag.
Daarom proberen wij op vrijdag pakketten die niet zo zwaar wegen (dus helaas valt kattenbakvulling of grote zakken voer hier buiten) met PostNL te versturen.
Dit is echter GEEN garantie, dus als u iets dringend nodig heeft vlak voor het weekeind, adviseren wij eerst telefonisch of per whatsapp contact met ons op te nemen voor de mogelijkheden. Wij zullen altijd met u mee proberen te denken voor een passende oplossing!
Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?
Hoe graag wij alles voor iedere klant willen oplossen, hebben we zodra de pakketdienst het pakket meeneemt geen invloed meer op de bezorgwijze.
Wij sturen u per mail het track and trace nummer op, waarmee op de site van GLS (www.gls-info.nl) uw pakket kunt volgen.
Zijn er toch onduidelijkheden, dan verzoeken wij u vriendelijk contact met GLS op te nemen. U kunt dan direct met GLS een afspraak maken voor het bezorgen, of het pakket laten doorsturen naar een servicepunt.
Was u niet thuis ten tijde van de bezorging?
Dan laat de GLS bezorger een briefje achter. Hier staat op wat u moet doen om het pakket opnieuw aangeboden te krijgen óf moet u aangeven naar welk servicepunt uw pakket verstuurd dient te worden. Doet u niets, dan blijft uw pakket op een vast punt liggen, en wacht GLS op een reactie van u.
Wij willen u altijd helpen, maar ons verzoek is wel eerst zelf contact met GLS op te nemen, omdat wij anders als een extra tussenpunt functioneren, en de levering van uw pakket hier alleen maar vertraging mee oploopt.
Mijn pakket is kwijt, wat nu?
Dan kunt u contact met ons opnemen, en dan doen wij een verzoek bij GLS om het pakket te zoeken of een onderzoek in te stellen. Dit kan enige dagen duren, wij vragen u dan ook vriendelijk om hier even geduld voor te hebben, tot wij u een passende oplossing bieden.
Kan ik een voorkeur of persoonlijk bericht voor de bezorger achterlaten?
Natuurlijk kan dat!
Als u wil dat het pakket niet bij de buren wordt afgeleverd, of dat de bezorger van de pakketdienst uw pakket ergens in of onder moet leggen, kunt u dat in de opmerkingen erbij zetten. Wij zullen het op de doos erbij schrijven.
En als u in Almere woont, dan doet onze bezorger zijn uiterste best wat met uw opmerking te doen.
Echter……kunnen wij geen garantie geven dat er ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt als uw pakket met de bezorgdienst mee gaat (buiten Almere)
Zodra uw pakket ons bedrijf verlaten heeft, hebben wij er geen zicht of invloed meer op, wat er met uw pakket gebeurd.